Druhá partnerská schůzka Turecko 22. 4. - 27. 4. 2013

27.04.2013 00:00

Vrátili jsme se z druhé schůzky v Turecku. Zažili jsme toho hodně. Děti měly možnost poznat tureckou kulturu opravdu hodně zblízka, protože bydlely v místních rodinách, které všechny překvapily svou pohostinností. Přečtěte si jejich dojmy a zážitky...


„ Na výletě v Turecku se mi líbilo hodně. Moje rodina byla velmi pohostinná a přátelská, takže jsem brzy zahodila své obavy. Pořád se mě ptali, jestli nemám hlad. Dostala jsem od nich také hezké dárky např. krásné šaty, které jsem si vzala na závěrečnou večeři, 2 krásná trička a taky typické turecké sladkosti pro moji rodinu. Musím ale říct, že vybavení domácnosti na mne moc dobře nezapůsobilo. V koupelně nebyla sprcha – lidé jsou tam zvyklí se umývat v kyblíku!!! Ani turecké záchody mne nenadchly
Jinak výlety byly super. Moře bylo slané a studené, ale to nás od koupání neodradilo.Byl to pro mě velmi zajímavý zážitek.“
Anna Sobková, 6. třída 

„ Líbil se mi festival ke Dni dětí. Ukazovaly se tady turecké tance a hudba, které je úplně jiná než u nás. Byli tam také velmi pohostinní lidé. Dostal jsem tolik věcí, že se mi to málem nevešlo do kufru.Výlety byly zajímavé a vždy nám svítilo sluníčko. Překvapilo mne, že se s námi pořád někdo chtěl fotit. Byli jsme jako celebrity.“
Matěj Badida, 8. třída

Program schůzky: Programme of the visit in Turkey.doc (2,1 MB)